Prečo a aký rekvalifikačný kurz?

V dnešnej dobe nie je ľahké si vybrať správne rekvalifikačný kurz. Dôležité je ale uvedomiť si hlavnú podstatu rekvalifikácie. Rekvalifikácia znamená, že zmeníte svoje doterajšie pracovné zaradenie a rekvalifikujete sa pre inú oblasť, v ktorej sa zamestnáte. Avšak tu nastáva otázka: ,,Po absolvovaní akého rekvalifikačného kurzu budem mať najväčšiu šancu, že sa zamestnám?

Na začiatok pre prečítajte článok, prečo absolvovať repas kurz.

Presne to je „kameň úrazu“, prečo ľudia aj po absolvovaní repas kurzu zistia, že si zle vybrali. A keďže rekvalifikačné kurzy zaberajú váš čas, je veľmi dôležité, aký kurz si vyberiete. Aby ste nemuseli znovu chodiť na pracovné pohovory, o ktoré ani nemáte záujem. Skúste sa zamyslieť nad tým, čo môžete ponúknuť svojmu budúcemu zamestnávateľovi teraz a čo budete môcť mu ponúknuť po absolvovaní repas kurzu. Ak vám vaša odpoveď na túto otázku dáva nejaký význam, zamestnanie si nájdete. Jedným z najlepších spôsobov ako sa pripraviť a prejsť pracovný pohovorom je ponúknuť budúcemu zamestnávateľovi niečo navyše okrem toho, čo od vás vyžaduje.

Podmienky o rekvalifikačnom kurze nájdete aj na stránke úradu práce.

Máš záujem o viac informácií?
To znamená, že odprezentujete vašu pridanú hodnotu pre firmu. Poviete to, prečo si ten pán/pani na druhej strane povie ,,Áno teba sme hľadali„.

A teraz nastáva bod zlomu, kedy začnete rozmýšľať nad tým: ,,Čo viem ponúknuť po absolvovaní rekvalifikačného kurzu? “ Čo je moja pridaná hodnota? „

hmmm…

No aká je bude vaša pridaná hodnota?

Stále nič?

..

Tak a teraz čo?

Rekvalifikačný kurz? Hm, určite áno! Ale ktorý?

Preto je najlepšie absolvovať rekvalifikačný kurz, ktorý vám túto pridanú hodnotu dá. V čom budete na pohovore lepší ak poviete, že

–  viete písať vo Worde?
– ovládate Excel?
– viete spraviť web stránku?
– viete personalistiku?
– viete účtovať?

Odpoviem vám ako človek, ktorý organizuje pohovory: ,,Vždy chcem počuť, čo viete ponúknuť navyše“ … A takto budete chodiť z pohovoru na pohovor a nič si nenájdete.

Ale čo ak by ste vášmu budúcemu zamestnávateľovi povedali, že mu viete získať nových zákazníkov? Noví zákazníci znamenajú peniaze pre firmu. Myslím si, že ani jeden zamestnávateľ vám nepovie nie. Hneď začnete byť pre neho zaujímavý a pozve vás do druhého kola alebo vás hneď zamestná.

Super že? A viete ako sa hľadajú noví zákazníci? Samozrejme rôzne sektory majú rôzne cieľové skupiny zákazníkov. Preto je potrebné sa na každú firmu samostatne pripraviť pred úvodným pohovorm. Marketing pre firmu je veľmi dôležitý. Pred tým ako pôjdete na pohovor si musíte zistiť o firme všetky dôležité údaje, ktoré vám pomôžu získať dané miesto. Pripravili sme si pre vás malý návod ako na to:

Zopár príkladov prečo absolvovať rekvalifikačný kurz

rekvalifikačný kurz
  • Má firma web stránku? Ak áno, má na nej LiveChat?
    Mať web je v dnešnej dobe moderných technológií veľmi dôležité. Mať ale web, ktorý získavá nových zákazníkov je ešte dôležitejšie. Len tým, že budete obsluhovať LiveChat na stránke, získate kontaktné údaje na nových zákazníkov.
    Príklad z praxe: Na našej stránke repaskosice.sk denne napíše až o 50% viac záujemcov.
  • Má firma na stránke aj blog?
    Ak sa poviete vášmu budúcemu zamestnávateľovi, že budete písať blog pre jednotlivé oblasti, ktorým sa firma venuje. A budete tak vytvárať značku pre firmu, získate ďalších zákazníkov.
    Príklad z praxe: Na našej stránke repaskosice.sk je najnavštevovanejšou sekciou práve blog. Až 20% nových účastníkov repas máme vďaka blogom.
  • Čo najčastejšie hľadajú ľudia na stránke firmy?
    Položte túto otázku zamestnávateľovi, že či vôbec má prehľad čo ľudia na jeho stránke hľadajú. Existujú nástroje, ktoré nahrávajú každé jedno správanie na webstránke (pohyby myšou, rolovanie stránky atď).
    Príklad z praxe: Na našej stránke iba 45% ľudí sa dočíta až sem. Sme radi, že patríš medzi nich. 
rekvalifikačný kurz
  • Má firma Facebookovú stránku? Ak áno, kto sa im o ňu stará?
    Facebooková stránka znamená pre firmu, prezentovanie sa na modernej sociálnej sieti a oslovovanie nových zákazníkov pomocou kampaní. Vďaka zacieleniu propagovania viete reklamu priamo nastaviť vašej cieľovej skupine. Len tým, že budete nastavovať a komunikovať cez Facebook získate nových zákazníkov.
    Príklad z praxe: Propagovanie našej stránky stojí na Facebooku pár eur, ale denne nám donesie na stránku aspoň 50 ľudí. 
  • Robí daná firma aj newslettrové kampane? Ak áno, kto ich nastavuje?
    Zasielať existujúcim zákazníkom email kampane je ďalšia pridaná hodnota ako budovať značku firmy a získať nových zákazníkov. Budete len prínosom pre firmu ak sa stanete človekom, ktorý bude nastavovať a posielať newslettre.
    Príklad z praxe: Na základe rozposlania emailov 100 ľudom, sme získali 5% nových zákazníkov. 

,,Verte mi, že ak sa takto odprezentujete a budete mať jasnú pridanú hodnotu, tak vaša šanca získať prácu sa zvýši!“

Aký rekvalifikačný kurz bude pre vás zaujímavý? 

Preto je dôležité si nájsť ten správny rekvalifikačný kurz, ktorý zvýši vašu hodnotu a zároveň vám pomôže nájsť si prácu. A náš kurz Moderné asistentky vás tieto zručnosti naučí! Na rekvalifikačnom kurze si prechádzame okrem vyššie uvedených častí aj kolaboračnú tvorbu dokumentov, základy správnej komunikácie a vedenia tímu.

Prečítajte si, aké rekvalifikačné kurzy a školenia ponúkame. Aké sú repas podmienky a ako sa na kurz prihlásiť?

Máš záujem o viac informácií?